Nicolas Feuillatte

Moderní šampaňský dům, založený charismatickým Nicolas Feuillatte, jenž měl mimořádný talent pro marketing. V roce 1971 se svým bratrem koupili pozemek v Montagne de Reims, kde vybudovali vinici. První produkce jejich šampaňského se prodala v New Yorku, Austrálii a Švýcarsku. K expanzi došlo v roce 1976, kdy se Nicolas spojil s družstvem Centre Vinicole de la Champagne a rozšířil výrobu šampaňského pod názvem Nicolas Feuillatte. Značku nakonec prodal v roce 1986 a zůstal jen jejím ambasadorem. V současnosti společnost vyrábí přibližně 9 milionů láhví a je čtvrtým největším prodejcem champagne ve Spojených státech Amerických.

  • cb8abb330302a91abacaecdb2b4b4a4e mmf400x400
    40 % Pinot Noir, 40 % Chardonnay a 20 % Meunier. Ve vůni je zpočátku zdrženlivé, s vůní čerstvého bílého ovoce, jablek, hrušek a broskví. Po...

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem