Moët & Chandon Imperial Brut Rosé Magnum (1,5l)

  • 1 z 2

Nespoutaný, zářivý a lákavý, s výraznou ovocností a elegantní zralostí - tak lze popsat Moët Rosé Impérial. Toto šampaňské má svěží charakter a vyjadřuje nádhernou, ovocně růžovou podobu stylu tohoto šampaňského domu. Ti, kteří preferují šampaňská s intenzivními příchutěmi, ocení toto živé a šťavnaté rosé, které je převážně vyrobeno z odrůdy Pinot Noir.


  • Na skladě
2 680 Kč
Kategorie: Moët & Chandon
Velikost lahve: 1,5l
Obsah cukru: Brut
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Ročník: Neročníkové
Barva / Typ: Růžové
 

Nespoutaný, zářivý a lákavý, s výraznou ovocností a elegantní zralostí - tak lze popsat Moët Rosé Impérial. Toto šampaňské má svěží charakter a vyjadřuje nádhernou, ovocně růžovou podobu stylu tohoto šampaňského domu. Ti, kteří preferují šampaňská s intenzivními příchutěmi, ocení toto živé a šťavnaté rosé, které je převážně vyrobeno z odrůdy Pinot Noir.

 

Hrozny

Moët & Chandon má největší statek v regionu a má tak možnost vybírat si z nejlepších hroznů. Intenzita v této směsi pochází z odrůdy Pinot Noir (40-50 %, z toho 10 % je červené víno), zaoblenost z odrůdy Meunier (30-40 %) a eleganci dostává víno z Chardonnay (10-20 %). Intenzitu, jemnost a konzistenci šampaňského Moët Impérial Rosé dotváří v závislosti na ročníku 20 až 30 % rezervních vín.

Dosáž: 7 g/l

 

Chuť

Ve skleničce šampaňské ukáže svou zářivou růžovou barvu s jantarovými odlesky a nabídne okouzlující intenzivní vůni červeného ovoce (lesní jahody, třešně) se zajímavým nádechem růží a pepře. Jemnost se kombinuje s pevností a přetrvávající svěžestí. Toto šampaňské je suché, s příchutěmi jahod, malin, angreštu, broskví a jemným tónem eukalyptu.

Párování s jídlem

Ideální kombinací pro párování s jídlem budou jídla založená na syrovém nebo rychle připravovaném mase či rybách. Ty v kombinaci s bylinkovými omáčkami, kde je například koriandr či bazalka, budou s vínem krásně ladit. Hezky ale funguje i kombinace s pečenou zeleninou, ratatouille a tak podobně. Samozřejmě párování s červenými bobulovinami jako jsou jahody či maliny ještě více podtrhnou tyto tóny v šampaňském.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

mch_logo

Historie Moët & Chandon znamená přes 250 let rodinné tradice. Je to příběh firmy, která si dovedností a vášní pro výrobu vína získala jedinečnou pověst a dnes má prestiž vedoucího výrobce šampaňského na celém světě. Vše začalo Claudie Moëtem, narozeným v roce 1683. Jako potomek staré rodiny usídlené v kraji Champagne, povýšené do šlechtického stavu Karlem VII. V roce 1446, založil kupec a obchodník Claude Moët v roce 1743 vlastní podnik. Ten později převzal jeho syn Claude-Louis-Nicolas (1719-1792), a ještě později vnuk a průkopník Jean-Rémy Moët (1758-1841). V době zuřících napoleonských válek Jean-Rémy cestoval po světě a otevřel první evropské trhy. A obchodní expanze rodinného podniku mohla začít.

Labyrint podzemních sklepů, vyhloubených do křídy, se rozrůstal souběžně s úspěchem firmy Moët & Chandon. V současné době to znamená 28 km sklepů na několika úrovních. Záhadná a pozoruhodná geometrie podněcuje fantazii návštěvníků, pomalu se procházejících chodbami. Vlhkost, pronikající z křídových zdí, opar vína a cinkání lahví pečlivě pokládaných do řad, se spojuje s ozvěnou hlasů a smyslem pro plynutí času. Všechno zde vystihuje přírodu v akci a neocenitelný přínos času.

Vinice jsou rozděleny do tří oblastí kolem Reims a Epernay: Montagne de Reims, Marne Valley a Côte des Blancs. Je tradicí používat tří různých vinných rév, z nichž každá specificky přispívá k výrobě harmonické směsi. Vinice Moët & Chandon se nacházejí na 800 hektarech půdy, což znamená, že firma Moët & Chandon je největším samostatným pěstitelem vína v Champagne, kde představuje jednu čtvrtinu celkové vinařské oblasti. Oblast pokrývá celou plochu tohoto jména s 13 ze 17 Grands Crus. To umožňuje firmě získávat vína z opravdu nejlepšího a nejširšího spektra vinic.

Šampaňské Moët & Chandon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.