Novinka

Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami Limited Edition (0,75l) v dárkové krabičce

  • 1 z 4

Dom Pérignon x Takashi Murakami – umění ve vaší sklenici

Představte si okamžik, kdy se umění setkává s dokonalostí, kdy se ikonický design snoubí s legendární chutí. Dom Pérignon ve spolupráci s vizionářským umělcem Takashim Murakamim přináší limitovanou edicišampaňského, která není jen nápojem, ale skutečným sběratelským skvostem. Tato exkluzivní kolekce, zahrnující ročníky Vintage 2015 a Rosé 2010, je stvořena pro ty, kteří oceňují jedinečnost, prestiž a nezaměnitelný styl. Je to pozvánka do světa, kde se luxus stává uměním a každý doušek je oslavou vytříbeného vkusu.


  • Na skladě
9 995 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Růžové
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 0,75l
Ročník: 2010
Balení: Dárkové balení
Země původu: Francie
 

Mistrovské spojení umění a chuti

Takashi Murakami, se svými ikonickými motivy "Flower" a "Skull", vtiskl této edici nezaměnitelnou vizuální identitu. Každá láhev je transformována v originální umělecké dílo, které přesahuje hranice tradičního balení. Nejedná se jen o etiketu; je to vyjádření umělecké vize, která rezonuje s odkazem Dom Pérignon. Tato kolaborace není náhodná – je to symbióza dvou mistrů ve svém oboru, kteří společně vytvářejí něco, co je větší než součet jejich částí. Je to symbol sofistikovanosti a moderního luxusu.

 

Nezapomenutelný zážitek pro smysly

Uvnitř každé umělecky ztvárněné láhve čeká kulinární poklad. Pro milovníky intenzivních zážitků je tu Dom Pérignon Rosé 2010, symbol smyslnosti a odvahy, s plným tělem, hlubokými tóny červeného ovoce a exotického koření. Každý ročník je mistrovským dílem enologie, připraveným k okamžitému požitku nebo k dalšímu zrání.

 

Investice s trvalou hodnotou

Tato limitovaná edice Dom Pérignon x Murakami představuje mnohem více než jen výjimečné šampaňské. Je to sběratelský předmět, jehož hodnota v průběhu času poroste. Díky spojení s renomovaným umělcem a striktně omezené dostupnosti se stává žádanou investicí pro sběratele umění i milovníky vzácných vín. Vlastnit tuto edici znamená mít ve své sbírce kus historie, umění a nezpochybnitelného luxusu, který bude hrdě vystaven nebo uchován pro budoucí generace.

 

Perfektní dárek, který mluví za vše

Hledáte dárek, který skutečně zapůsobí a zanechá trvalý dojem? Dom Pérignon x Murakami je tou nejlepší volbou. Ať už pro obchodního partnera, blízkého přítele nebo jako svatební dar, toto šampaňské vypovídá o vašem vytříbeném vkusu a schopnosti vybrat něco opravdu mimořádného. Je to dárek, který symbolizuje úctu, ocenění a radost z krásy, a který se stane nezapomenutelným zážitkem pro každého obdarovaného.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.