Novinka

Dom Pérignon Rosé 2009 Luminous Label (0,75l)

Dom Pérignon Rosé 2009 Luminous Label: Speciální edice se svítící etiketou pro nezapomenutelné večery. Mistrovské šampaňské pro výjimečné události. Dopřejte si luxus, který oslňuje!
  • 9 290 Kč 400 Kč –4 %
  • Na skladě
8 890 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Růžové
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 0,75l
Ročník: 2009
Balení: Holá láhev
Země původu: Francie
 

luminous label

Představte si okamžik, kdy se místnost rozzáří a všechny oči se otočí k VÁM! Toto není jen láhev, toto je Dom Pérignon Rosé 2009 Luminous Label – mistrovské dílo, které doslova září a prozáří každou výjimečnou událost. Speciální edice se svítící etiketou, jejíž světlo můžete aktivovat i vypnout jediným dotykem ve spodní části láhve, je ideální pro nezapomenutelné párty, pulzující diskotéky nebo jako opravdu unikátní dárek, který okamžitě upoutá pozornost a řekne víc než tisíc slov. Dopřejte si luxus, který oslňuje!

 

Ročník

Rok 2009? To nebyl jen rok, to byla symfonie přírody, dokonale vyladěná pro zrod legendy. Počáteční suchá zima připravila půdu, ale jaro přineslo tolik potřebný déšť, zajišťující perfektní kvetení révy. A pak... zlaté srpnové dny, plné hřejivého slunce, střídané chladnými, osvěžujícími večery. Suché teplo se postaralo o zdraví hroznů, zabránilo hnilobě a chorobám, a tím zajistilo výjimečnou kvalitu. Každá kapka v této láhvi je svědectvím dokonalosti, kterou stvořila sama Matka příroda!

 

Hrozny

Zažijte esenci nejprestižnějších vinic, pečlivě vybraných pro Dom Pérignon Rosé 2009. Tato mistrovská směs se rodí z 56 % Pinot Noir a 44 % Chardonnay. Hrozny pocházejí výhradně z Grand Cru vinic v Aÿ, Bouzy, Verzenay, Mailly, Chouilly, Cramant, Avize a Le Mesnil, doplněných o klenoty z Premier Cru vinic v Hautvillers. Toto růžové šampaňské, vyrobené metodou míchání, obsahuje 14 % Pinot Noir vinifikovaného jako tiché červené víno, což mu propůjčuje nezaměnitelnou hloubku a komplexnost. Každý hrozen je vyjádřením původu a excelence.

 

ZRÁNÍ

Čas je luxus, a Dom Pérignon Rosé 2009 ho má na rozdávání. Toto šampaňské zraje minimálně 12 let ve sklepě na kvasinkách – proces, který mu dodává nepřekonatelnou komplexnost a bohatost. Ale tím to nekončí! Po degorzáži ještě dalších 6 měsíců odpočívá v klidu sklepa, aby se všechny chutě a vůně dokonale propojily a dosáhly absolutní harmonie. S precizní dosáží 5 g/l je každá láhev výsledkem nekonečné trpělivosti a mistrovské zručnosti, která je poznávacím znamením Dom Pérignon.

 

Chuť

Připravte se na smršť smyslných zážitků! První dotek? Na okamžik ucítíte vůni růže, pikantního pomerančového oleje a exotického šafránu. Následuje orchestr červeného ovoce: šťavnaté maliny a třešně, po nich něžné doteky rybízu a fíky. Závěr? Sladký dotek perníku a lékořice, který vás zahalí do hřejivého objetí. Ovocná chuť je majestátní, zralá, plná a intenzivní. Počáteční dojem je výrazně hladký a kulatý, víno se na patře usadí s důvěrně něžným pohlazením. V celkovém hodnocení je víno komplexní a vyvážené. Lahodné vjemy se spojují, přetrvávají dlouhé minuty a zanechávají za sebou hmatatelný otisk luxusu, který si budete pamatovat.

 

Párování k jídku

Dom Pérignon Rosé 2009 je víc než jen nápoj – je to partner pro gastronomické dobrodružství. Je zářivé, ovocné, kulaté, bohaté a velkorysé. Nebojte se experimentovat! Ingredience jako je mořský ježek, šťavnatý vepřový bůček, jemné kapustičky nebo pikantní chilli papričky dokonale rozehrají skrytou kyselost a tříslovinnou strukturu šampaňského, která se skrývá za jeho okouzlující ovocností. Pro optimální zážitek doporučujeme podávat při ideální teplotě 8 - 10°C. Pozvedněte své stolování na novou úroveň!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.