Dom Pérignon Rosé 2006 Metuzalém (6l)
Popis
Nepřekonatelná prestiž a exkluzivita
Není to jen šampaňské; je to manifestace luxusu. Dom Pérignon Rosé 2006 Metuzalém ve své šestilitrové láhvi je vzácný klenot, který okamžitě povýší jakoukoli událost na nezapomenutelnou úroveň. Ať už plánujete velkolepou gala večeři, oslavu životního jubilea, nebo hledáte dárek, který nemá konkurenci, tato láhev je tou nejvyšší formou uznání a prestiže. Vyjádřete svůj status a vkus bez kompromisů a dopřejte si pocit, že jste objevili něco skutečně jedinečného. Zážitek, který nabízí, je synonymem pro absolutní exkluzivitu a zaručuje nezapomenutelný dojem.
Mistrovské dílo ročníku 2006
Ročník 2006 je v historii Dom Pérignon Rosé považován za výjimečný, ztělesňující perfektní rovnováhu mezi intenzitou a jemností. Toto růžové šampaňské je výsledkem mistrovského umění sklepmistra, který s precizností a vášní vytvořil symfonii chutí a vůní. Očekávejte opojnou kytici zralých třešní, lesních plodů, divokých bylin a tónů hořké pomerančové kůry, která se rozvíjí do komplexní a bohaté palety chutí. Na patře je plné, svěží a strukturované, s dlouhým, elegantním závěrem a jemnými tóny, které tančí na jazyku. Každý doušek je oslavou vinařského dědictví a nekonečné touhy po dokonalosti.
Investice do legendy a zážitku
Dom Pérignon Rosé 2006 Metuzalém není jen nákupem, je to investice. Investice do zážitku, do paměti a do dědictví. Je to sběratelský kousek, jehož hodnota s časem jen roste. Ale především je to záruka, že vaše událost nebude "jen další" událostí. Bude to událost, na kterou se bude vzpomínat, událost, která korunuje každou událost a zanechá hluboký, smyslný a nepřekonatelný zážitek. Nechte se unést kouzlem této legendy a dopřejte si luxus, který si zasloužíte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...
Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.
2019 - současnost
"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.
Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.
Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.
1991 - 2019
Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.
Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“
Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.
Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.
Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.