Dom Pérignon P2 2006 (0,75l) v dárkové krabičce

  • 1 z 4
Dom Pérignon P2 2006 (0,75l) v dárkové krabičce. Zažijte komplexní a hluboké šampaňské, druhý život slavného Dom Pérignon. Ideální pro speciální příležitosti. Kupte nyní!

  • Na skladě
10 295 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 0,75l
Ročník: 2006
Balení: Dárkové balení
Země původu: Francie
 

Odhalte Dom Pérignon P2 2006: Zrození legendy

Jste připraveni vstoupit do světa, kde čas a dokonalost splývají v jeden nezapomenutelný zážitek? Dom Pérignon je synonymem pro nekompromisní kvalitu, ale jen vyvolení poznají jeho druhý život – Plénitude 2. Zatímco většina šampaňských Dom Pérignon zraje alespoň osm let, pouhé zlomky jsou ponechány k hlubší proměně. Tento extra čas, strávený v tichu historických sklepů, dává vzniknout něčemu nadpozemskému: složitému, hluboce koncentrovanému šampaňskému, kterému se nic nevyrovná. P2 není jen víno; je to evoluce, mistrovské dílo, které předčí vše, co jste kdy ochutnali. Ročník 2004 byl výjimečný, ale jeho druhý projev je posílen téměř ve všech směrech. Připravte se na zážitek, který je šírší, hlubší, delší a neskutečně intenzivnější. Toto je šampaňské, které vás pohltí a nepustí.

 

Ročník 2006: Síla přírody proměněná v mistrovské dílo

Každá láhev Dom Pérignon P2 v sobě nese příběh, a ročník 2006 je kapitolou o nezdolné síle a dokonalosti. Po mimořádně tuhé a suché zimě, kdy časné dubnové mrazy hrozily zničit vše, přišla nečekaná transformace. Z jednoho extrému do druhého – konec května přinesl vlnu veder, která proměnila Champagne v nejžhavější léto za posledních 53 let. Příroda otestovala hrozny, ale výsledek byl ohromující. Sklizeň, která započala 21. srpna, byla nejranější v historii Champagne od roku 1822, a přinesla zralou, zdravou a naprosto bezchybnou úrodu. 

Tento dramatický kontrast povětrnostních podmínek během roku se stal alchymistickou formulou pro pozoruhodně šťavnaté, vysoce koncentrované hrozny. Hrozny, které se kvalitou a intenzitou směle rovnají legendárním ročníkům, jako jsou 1947, 1959 a 1976. Dom Pérignon P2 2006 není jen šampaňské; je to esence roku, který vzdoroval všem pravidlům, aby stvořil něco skutečně jedinečného.

 

Chuťová symfonie, která ovládne vaše smysly

Připravte se na cestu do nitra chuti, kde aromata ovoce sice zůstávají diskrétní, ale zato jsou neskutečně jasně definovaná. Užijte si explozi citrusových tónů růžového grepového ovoce a krvavých pomerančů, které se jemně rozplývají do sametových fíků. Ale to je jen začátek. Díky prodlouženému zrání na kvasinkách se odhaluje hluboká minerálnost, která se snoubí s tou vznešenou zralostí – nepřehlédnutelným podpisem Dom Pérignon. Poté následují hřejivé tóny kakaa, bohaté mokky, křupavých pražených ořechů, jemné briošky a sladkého medu. Každý doušek je vrstvený zážitek, který se rozvíjí s každým okamžikem.

Toto je robustní víno, které vás nejen osloví, ale doslova vtáhne do svého světa. Je více hmatatelné a živé než pouhý aromatický profil. Oplývá dechberoucí velkorysostí a strukturou, které se spojují v nekonečně trvalý a elegantní závěr, podtržený šťavnatými tóny lékořice. Dopřejte si vrchol luxusu a poznání, které můžete jen s Dom Pérignon P2 zažít.

 

Abyste plně odemkli potenciál této tekuté legendy, servírujte ji ideálně při 10–12 °C ve velké vinné sklence. A pamatujte, Dom Pérignon P2 2006 je investicí do budoucnosti – při dobrém uchovávání v chladném, temném místě bez vibrací má potenciál zrát 10–15 let.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.