Dom Pérignon P2 2003 Magnum (1,5l) v dárkové krabičce

Dom Pérignon P2 2003 Magnum v dárkové krabičce. Šampaňské ve druhém stupni zralosti (Plénitude 2) po 16 letech zrání. Luxusní, energické a intenzivní. Ideální pro oslavy a jako exkluzivní dárek. Kupte nyní!

  • Na skladě
36 995 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 0,75l
Ročník: 2003
Balení: Dárkové balení
Země původu: Francie
 

Připravte se na zážitek, který překoná vše, co jste dosud poznali. Představujeme Dom Pérignon P2 2003 Magnum (1,5l) – nejen šampaňské, ale kulinární veledílo, uzavřené v luxusní dárkové krabičce, připravené okouzlit. Toto není obyčejné ročníkové šampaňské. Je to esence času a dokonalosti, která dosáhla svého druhého stupně zralosti, tzv. Plénitude 2 (P2), po neuvěřitelných 16 letech trpělivého zrání v hlubinách sklepů.

Představte si ten okamžik, kdy se toto majestátní Magnum odhalí. Není to jen láhev, je to slavnostní projev exkluzivity. Každá kapka je prosycena čistou energií a vitalitou, která rozproudí vaše smysly a probudí ve vás pocit skutečné radosti a euforie. Zažijte neodolatelnou sílu a majestátní intenzitu, která je synonymem pro legendární značku Dom Pérignon. Toto šampaňské není jen nápoj – je to vyjádření postavení, symbol oslavy a nezapomenutelné dědictví, které se předává z generace na generaci.

Dopřejte si to nejlepší, co svět šampaňského může nabídnout. Ať už jde o kulminaci životní události, luxusní dárek, nebo prostě jen touhu po absolutním potěšení, Dom Pérignon P2 2003 Magnum je vaše jedinečná příležitost. Nenechte si ujít šanci vlastnit kus historie a zažít vrchol mistrovství právě teď!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.