Dom Pérignon Blanc 2013 Luminous Label (0,75l)

Dom Pérignon Blanc 2013 Luminous Label 0,75l. Unikátní ročník 2013 s horkým létem. Vychutnejte si harmonickou rovnováhu, kde se snoubí odlišné charakteristiky hroznů. Ideální pro výjimečné okamžiky. Kupte nyní.

  • Na skladě
5 990 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 0,75l
Ročník: 2013
Balení: Holá láhev
Země původu: Francie
 

Připravte se na cestu do srdce luxusu. Vinařský rok 2013 se vryje do paměti jako velkolepý návrat k legendární éře pozdních sběrů Dom Pérignon. Je to ročník, který ztělesňuje trpělivost, odolnost a triumf mistrovství nad přírodou. Po chladné a vlhké zimě přišlo ponuré jaro, poměrně chladné a mimořádně deštivé. Ale právě z této zkoušky se zrodilo mistrovské dílo. Následující horké a suché léto – nejslunečnější od začátku záznamů o počasí v Champagne – bylo darem z nebes. Proměnilo výzvu v příležitost a vdechlo hroznům nevídanou kvalitu a intenzitu. Zde se rodí legenda.

Výsledkem je sklizeň, která je poctou preciznosti. Decentní Pinot Noir z majestátní Montagne de Reims a nádherné, elegantní Chardonnay z prosluněné Côte des Blancs byly mistrně spojené, aby zdůraznily odlišné charaktery hroznů a dosáhly optimální rovnováhy mezi plnými a kyselými tóny. Každá kapka Dom Pérignon Blanc 2013 je živým příběhem – vyprávěním o vzdoru přírodě, o umění vinohradníka a o odhodlání vytvořit něco, co přesahuje pouhý nápoj. Je to zážitek, který probudí vaše smysly a zanechá nezapomenutelný dojem. Dopřejte si absolutní dokonalost a zažijte eleganci, která září.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.