Dom Pérignon Blanc 2012 Jéroboam (3l) v dárkové krabičce

Dom Pérignon Blanc 2012 Jéroboam 3l v dárkové krabičce. Šampaňské víno výjimečné kvality z horkého a slunečného září. Zralost a kvalita překonaly očekávání. Objevte jeho jedinečnou chuť.
  • 51 525 Kč 1 000 Kč –1 %
  • Na skladě
50 525 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 3l
Ročník: 2012
Balení: Dárkové balení
Země původu: Francie
 

Představte si okamžik, kdy se obyčejné stane mimořádným. Představte si grandióznost, která zanechá trvalý dojem. Právě to vám přináší Dom Pérignon Vintage 2012 Jéroboam (3l) – nejen ikonické šampaňské, ale ztělesnění nezdolné vůle přírody a mistrovského umění. Toto je příběh ročníku, který se zrodil z nepřízně osudu. Původně temný rok 2012, zahalený mračny, se zdál být ztracený. Ale stejně jako v legendárním roce 1966, došlo k zázračnému obratu: neuvěřitelně horké a slunečné září nejenže zachránilo úrodu, ale vyneslo ji do nebeských výšin. Zralost a bezkonkurenční kvalita této sklizně překonala veškerá očekávání, což z tohoto vína činí skutečný klenot ve světě šampaňských. Dom Pérignon se nenechá omezovat konvencemi; každá láhev, každý ročník, si určuje svou vlastní, ideální dobu zrání, dokud nedosáhne absolutní dokonalosti. Objevte hloubku, složitost a nekonečnou eleganci, která je typická pro Dom Pérignon 2012. Balení v luxusní dárkové krabičce navíc podtrhuje jeho výjimečnost a činí z něj dokonalý dar pro ty nejvýznamnější okamžiky.

Dopřejte si tento jedinečný zážitek, symbol prestiže a nezapomenutelných oslav. Nastal čas, aby se i váš okamžik stal legendou.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.