Novinka

Dom Pérignon Blanc 2013 Magnum (1,5l)

Dom Pérignon Blanc 2013 Magnum (1,5l): výjimečné šampaňské z horkého a suchého léta. Pinot Noir z Montagne de Reims a elegantní Chardonnay z Côte des Blancs pro dokonalou rovnováhu. Ochutnejte kvalitu.
  • 13 935 Kč 400 Kč –2 %
  • Na skladě
13 535 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 1,5l
Ročník: 2013
Balení: Holá láhev
Země původu: Francie
 

Nenechte si ujít Dom Pérignon Blanc 2013 Magnum (1,5l) – ztělesnění luxusu a mistrovství, které překračuje hranice obyčejného šampaňského. Objevte šampaňské, které se rodí z příběhu, vypráví se o chuti a stává se součástí vašich nejcennějších okamžiků.

Ročník

Unikátní vinařský rok 2013: příběh odolnosti a triumfu. Zatímco chladná zima a deštivé jaro testovaly trpělivost, neúprosně horké a slunečné léto – nejslunečnější v historii Champagne – proměnilo výzvu v neopakovatelnou příležitost. Právě z této dramatické souhry počasí se zrodily hrozny decentního Pinot Noir z Montagne de Reims a nádherného, elegantního Chardonnay z Côte des Blancs. Tyto skvostné plody vinné révy byly pod mistrnou rukou sklepmistra odborně sestaveny, aby zdůraznily odlišné charaktery hroznů a dosáhly optimální rovnováhy mezi plnými a kyselými tóny. Tento ročník je oslavou mistrovství a trpělivosti, stvořený pro ty, kteří oceňují hluboký příběh za každou kapkou.

 

Chuť

Ponořte se do opulentního světa chutí Dom Pérignon Blanc 2013. První doušek rozvine explozivní zářivost tropického ovoce – šťavnatého zeleného manga, sladkého melounu a pikantního ananasu, které okamžitě zazáří na patře. Poté ustoupí sofistikovaným tónům, nádechu pomerančové kůry a mandarinky, jež dodávají nápoji osvěžující citrusovou hloubku. Dále se probudí delikátní květinové aroma pivoňky, jasmínu a šeříku, jež obklopí vaše smysly. V ústech zažijete neuvěřitelnou bohatost a intenzitu, umocněnou jemným kořeněným nádechem a lehkou, avšak charakteristickou salinitou v závěru – nezaměnitelným podpisem Dom Pérignon. S dosáží 5 g/l jde o mistrovské dílo preciznosti a vyváženosti, které odhaluje jeho nejhlubší podstatu.

S dosáží: 5 g/l jde o mistrovské dílo preciznosti a vyváženosti.

 

Magnum

Proč je Dom Pérignon v Magnumu (láhev o objemu 1,5l) absolutní nutností? Zrání v této unikátní láhvi se považuje za tu nejlepší volbu, a to s dobrým důvodem. Tvar láhve je maličko jiný, než u standardní 0,75l, a jde především o optimální poměr velikosti hrdla láhve k jejímu tělu. Tento kritický detail umožňuje snížit okysličení vína a dá tak prostor pro optimální a komplexnější stárnutí. Je to Dom Pérignon ve své nejčistší, nejintenzivnější a nejvyzrálejší podobě. Tohle není jen láhev, je to záruka dokonalosti a investice do nezapomenutelných okamžiků. Zažijte šampaňské v jeho absolutně nejlepší formě.

 

Párování k jídlu

Toužíte po dokonalém kulinářském zážitku? Dom Pérignon Blanc 2013 je ideálním společníkem pro gastronomické mistrovství, který pozvedne každý pokrm. Jeho tropické a květinové tóny se snoubí s exotickými ingrediencemi, jako je delikátní růže, šťavnatá broskev či osvěžující tamarind. Nechte se unést harmonií chutí, když ho párujete s prvotřídními rybami, jako je jemný okoun, elegantní cejn, exkluzivní kambala nebo sladké, šťavnaté hřebenatky. Pozvedněte svůj stůl na novou úroveň luxusu a sofistikovanosti, která zanechá trvalý dojem.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.