Charles de Cazanove Brut Blanc de Blancs (0,75l)
Popis
Představte si okamžik absolutního luxusu, který rozzáří vaše smysly a pozvedne každý okamžik na nezapomenutelný zážitek. Charles de Cazanove Brut Blanc de Blancs není jen šampaňské – je to mistrovské dílo, zrozené výhradně z královské odrůdy Chardonnay. Už při prvním přičichnutí se vaše smysly probudí: ze sklenice se line intenzivní aroma zářivých citrusů a šťavnatých hrušek, harmonicky doplněné o charakteristické tóny jemné křídové minerality, které šeptají příběhy francouzského terroir.
Každý doušek je čistá symfonie. Zažijte omamně lahodnou chuť, která tančí na jazyku s ohromující čerstvostí a svěžestí. Zde se plně rozvine veškerá elegance a přirozená ovocná bohatost odrůdy Chardonnay, pečlivě pěstované pro dokonalost. Není to jen nápoj, je to tekutý sen, který vás přenese přímo do srdce Champagne.
Charles de Cazanove Brut Blanc de Blancs je ztělesněním čisté radosti a sofistikovanosti. Je to investice do nezapomenutelných chvil, které si skutečně zasloužíte. Dopřejte si exkluzivitu, která transformuje obyčejné okamžiky v nevšední oslavy. Pozvedněte svůj životní styl ještě dnes!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Šampaňské Charles de Cazanove je synonymem ke slovům rodina a oddanost. Dům založil v roce 1811 Charles Gabriel de Cazanove v Avize, samotném srdciCôte des Blancs. Bylo mu pouhých 24 let a pocházel z rodiny skláře. Nicméně nejvíce rozvoji domu přispěl jeho syn, který uplatnil své botanické znalosti v boji proti fyloxéře (révokazu) a udělal z Charlese De Cazanove seriózní společnost.
Tento šampaňský dům zásoboval mimo jiné prince Metternicha, rakouského diplomata a politika, a francouzské prezidenty za třetí republiky: MacMahona, Sadiho Carnota a Emile Loubeta.
V roce 1902 při příležitosti podepsání takzvané Srdečné dohody byl Edward VII, král Spojeného království a Irska, přijat v Paříži právě s Champagne Charles De Cazanove Brut1893, které měl velmi rád. Edward VII jej nechal speciálně dovézt z Francie s vlastní osobní etiketou.
Po smrti Charlese Nicolase, syna zakladatele, roku 1903 se dům předával z generace na generaci.
V 1992 se stal dům partnerem 45. ročníku festivalu v Cannes.
Dnes dům produkuje kolem 3 miliónů lahví ročně.