Dom Pérignon P2 2000 (0,75l) v dárkové krabičce

Ročníkové šampaňské, které dosáhlo druhého stupně zralosti, tzv. Plénitude 2 (P2) po 16ti letech zrání. Víno je plné energie a vitality, je výrazným a majestátním zpodobněním intenzity značky Dom Pérignon. Ročník 2000 byl charakteristický neustálým střídáním chladného a deštivého počasí s horkem a bouřkami.


  • Skladem
8 590 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Velikost lahve: 0,75l
Obsah cukru: Brut
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Ročník: 2000
Barva: Bílé
 

Ročníkové šampaňské, které dosáhlo druhého stupně zralosti, tzv. Plénitude 2 (P2) po 16ti letech zrání. Víno je plné energie a vitality, je výrazným a majestátním zpodobněním intenzity značky Dom Pérignon.

Ročník 2000 byl charakteristický neustálým střídáním chladného a deštivého počasí s horkem a bouřkami. Léto bylo nejisté a pochmurné. Během několika poslední dnů v sprnu se ale počasí zázračně vylepšilo, a právě díky tomuto příznivému období, které vydrželo až do konce sklizně, mohl šampaňský dům Dom Pérignon vytvořit vintage 2000. Sklizeň započala 11. září sběrem Pinot Noiru. Aroma: Buket je vyzrálý, živý a bohatý. Hřejivé tóny sena a briošky se mísí s bergamotem a peckovitým ovocem. Celkový dojem umocňují temnější kouřové tóny. Chuť: První doušek je přímý a energizující. Ten pak přechází v postupnou, téměř hmatatelnou bohatost. Výborná viskozita zdůrazňuje ušlechtilost tohoto vína. Dochuť je nádherně hořká a šťavnatá, mísící chuť lékořice a praženého sladu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňkého firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

Toto znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.

 
Nacházíte se na stránkách s prodejem alkoholických nápojů. Pokračováním v prohlížení potvrzujete, že vám již bylo 18 let. Tyto stránky používají soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.