Dom Pérignon Rosé 2004 (0,75l) Limited Edition by Michael Riedel

Limitovaná edice lahve Dom Pérignon Rosé 2004 (0,75l), na jejímž designu se podílel Michael Riedel. Prestížní šampaňské se zráním, které trvá nejméně 10 let. První květinový nádech okamžitě uvolňuje místo černé třešni a kandované citrusové kůře. Vnímáme i vůni kakaa a v několika vrstvách také kouřové akcenty.


  • Skladem
7 490 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Velikost lahve: 0,75l
Obsah cukru: Brut
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Ročník: 2004
Barva: Růžové
 

Limitovaná edice lahve Dom Pérignon Rosé 2004 (0,75l), na jejímž designu se podílel Michael Riedel.

Prestížní šampaňské se zráním, které trvá nejméně 10 let. První květinový nádech okamžitě uvolňuje místo černé třešni a kandované citrusové kůře. Vnímáme i vůni kakaa a v několika vrstvách také kouřové akcenty. Dom Pérignon zaujímá od roku 1855 výsadní postavení jako symbol luxusu. Každoročně díky vám, tisícům milovníků skvělého vína, je tento legendární nektar jedním z našich nejprodávanějších šampaňských vín. Za pouhé desetiletí se stal Richard Geoffroy, hlavní sklepmistr v Dom Pérignon, "Pierrem Balmainem" nespoutanosti luxusu a z jeho dílny vyšla móda malých bublinek, jimž se kořili Andy Warhol, Marlene Dietrich a Marylin Monroe. "Básník, filozof, badatel a epikurejec" Richard Geoffroy popisuje svůj výtvor jako "trvalé objevování výjimečnosti".

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňkého firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

Toto znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.

 
Nacházíte se na stránkách s prodejem alkoholických nápojů. Pokračováním v prohlížení potvrzujete, že vám již bylo 18 let. Tyto stránky používají soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.